Friday 8 April 2016

Klame e Ameen

اعلٰحضرت شاہ محمد امین شاہ ؒ کا پسندیدہ کلام جو آپؒ اکثر سنا کرتے۔

1۔ بے خود کیے دیتے ہیں انداز حجاباناں
آ دل میں تجھے رکھ لو اے جلوائے جاناناں
2۔ نسیمہ جانب بطحا گزر کن
از احوالم محمد را خبر کن
 3۔ اس طرف بھی کرم اے رشک مسیحا کرنا
کہ تمہیں آتا ہے بیمار کو اچھا کرنا
۔ شہنشاہاں حسیناں دی شاہی دے آ
خیر منگناں وا میں تیری سرکار وچوں
5۔ عدم سے لائی ہے ہستی میں آرزوئے رسول
کہاں کہاں لیے پھرتی ہے جستجوئے رسول
6۔ آ میڈھا ڈھولا کراں بیٹھی زاری
میں مکدی مکاواں تو جتیا میں ہاری
7۔تیرا در رہے سلامت میرے دل کو کیا کمی ہے
تو ہی میری زندگی ہے تو ہی میری سب خوشی ہے
8۔ اے سبز گنبد والے امداد میری کرنا
جب وقت نزاع آئے للہ نظر کرنا
9۔ دل درد تو مانگی نا تھی
درد جگر کیوے ہو طے
10۔ تاجدار حرم ہو نگاہ کرم ہم غریبوں کے دن سنور جائے گے
11۔ تیرا در مل گیا مجھ کو سہارا ہو تو ایسا ہو
12۔ نی او تیرا لگدا جیہڑا بنیا تیری مجبوری
12۔ نا فکر الم ہے نا عقبٰی کا غم ہے
رہو سلامت کرم ہی کرم ہے
13۔ تیرا شیدہ ہوں میرے درد کا درماں تو ہے
میرا ایمان میرا کعبہ میرا قرآن تو ہے
14۔ کس کو سناو حال دل کوئی غم آشنا نہیں
ایسا دیا ہے درد دل جس کی کوئی دوا نہیں
15۔ تورے چرن لگی اب کت جاوں
16۔ یہی میرا ذوق سجود ہے یہی میرےعشق کا راز ہے
  تیری یاد میں میرا جھومنا میراحج ہے میری نماز ہے
17۔ میں گدائے در ہوں تیرا میری شرم لاج رکھ لے
ایک تو ہی میرا آقا میری شرم لاج رکھ لے
18۔ اے اتھرا عشق نہیں سون دیندا
ساری رات جگائی رکھ دا اے
19۔ میں کنوں کنوں دسا اے راز دیاں گلاں۔ حضرت بابا بلھے شاہ
20۔ کیسے کسی کو چاہو تیرے دیکھنے کے بعد
سب کو میرا سلام تیرے دیکھنے کے بعد
21۔ محبوب کی محفل کو محبوب سجاتے ہیں
آتے ہیں وہی جن کو سرکار بلاتے ہیں
22۔ ایسا ماریا نیناں دا مینوں تیر سوہنا وے
23۔ میں کیا بتاو تمنائے زندگی کیا ہے
حضور آپ سلامت رہے کمی کیا ہے
24۔ میں تو روبروئے یار میں تو روبروئے یا ر
میرے ساتھ ہی رہے ہیں گفتگو میں مگن
25۔ وے سانوالا نا جاوی مکھ موڑ کے

اے میں ےیرے نال لائیاں سارا جگ چھوڑ کے
26۔ منم محو جمال اُو، نمئ دانم لجا رفتم
شُدم غرق وصال اُو، نمی دانم کجا رفتم
27۔ اج سک متراں دی ودھیری اے
کیوں جندڑی اداس گھنیری اے

No comments:

Post a Comment